Hur gör man nu då?

GotAsecret

Trådstartare
Idag så ska HV komma och lufta elementen...fick information om detta för ett tag sedan men glömde bort och kom på i morse.
De kräver att man ska plocka bort allt vid elementen (där finns bland annat dator, en gigantisk tv med en känslig tv-bänk, ett "bord" med micro...)
Och det finns inte en CHANS att jag kan flytta detta själv! Dels har jag förbaskat ont i ryggen, får inte lyfta tungt (och bara tv:n väger nog 50kg...) dessutom skadade jag handleden för ca 2 månader sedan, den är fortfarande svag och gör ont så nej jag tänker inte lyfta några möbler, jag kan inte!

Så kan de hjälpa mig? Eller struntar de i det helt? (nej jag har ingen som kan hjälpa mig)
Och vad händer om de inte kan utföra det som ska utföras? Får jag betala för det? :crazy:

Liknande trådar

Kropp & Själ Brukar inte skriva trådar på buke, framförallt inte gnälliga sådana. Men nu vet jag bokstavligen inte vart jag ska ta vägen längre...
2
Svar
36
· Visningar
4 897
R
Övr. Barn Jag skulle vilja höra andras erfarenheter om det här. Få pepp, nya infallsviklar, tips, vilka vägar har ni gått osv. Min son blev 9 i...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
10 338
Senast: Svartfot
·
Kropp & Själ Hej, Vill börja med att säga att jag vet att det finns folk som har det 1000 gånger värre, folk som inte har jobb, har allvarliga...
2
Svar
24
· Visningar
2 457
D
Övr. Hund Hej Jag har för ett par månader sedan tagit mig an en amstaffmix på tre år, alltså omplacering. Den förre ägaren hade låtit honom...
2
Svar
25
· Visningar
2 901

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka