Ja, jag vet. Det är därför jag måste lära mig att acceptera dem och inte förakta mig själv för dem men det är så jäkla svårt!
Jag vet ju hur jag vill vara, men jag vet också att det troligen är en omöjlighet. Iallafall inom väldigt många år.
Just nu vill nog mest leva ostörd i min egen lilla bubbla och försöka läka. Jag är så fruktansvärt slut i hela kroppen. Nu kan jag dessutom lägga till att håret rasar av, vilket troligen också beror på stressen. Sista dagarna har jag haft halva näven full med hår bara jag drar fingrarna genom det.
Det är en utställning i augusti som jag planerar att åka på. Och i september är det NM och det är ett par som vill att jag åker dit med dem men jag tror inte att jag klarar det för det är i Danmark och jag har aldrig ställt ut utomlands (jag har inte ens varit utanför Sverige utan mamma eller pappa med mig
). Sedan är det en annan i september som jag vill åka på men då behöver jag någon att samåka med, men det ligger ju långt framme ännu. Förutom det så kommer jag bara försöka att ta det lugnt och ta hand om djuren, och försöka ta hand om mig själv.