Lyan
Trådstartare
Det är flera som blivit så när de har lärt känna mig lite och det började innan jag började må riktigt dåligt. Jag kan nog uppfattas väldigt naiv för folk utifrån, vet inte om jag kanske utstrålar någon sårbarhet också som gör att de vill ta hand mig. Det känns lite konstigt att det har hänt med så pass många människor men det kanske är så för alla bara det att jag inte märker när andra gör så mot varandra.
Med min familj så beror det ju alldeles säkert på att de är oroliga samtidigt som de vill underlätta för mig, plus att jag klarar inte en massa krav utan att bryta ihop så därför lägger de inget ansvar på mig att sköta. Men nu har det tydligen blivit så tydligt att till och med killen påpekade det trots att han bara har träffat dem tre gånger
Med min familj så beror det ju alldeles säkert på att de är oroliga samtidigt som de vill underlätta för mig, plus att jag klarar inte en massa krav utan att bryta ihop så därför lägger de inget ansvar på mig att sköta. Men nu har det tydligen blivit så tydligt att till och med killen påpekade det trots att han bara har träffat dem tre gånger