Sv: Hur går det för era 07r? (forts)
JAG hade superproblem, letat som en tok!!!
Blev tvungen att gå in i kontrollpanelen för att se mina sista postade inlägg för att hitta hit!! Under ridning, det kändes inte logiskt....
Jag trodde jag hade blitt galen jag.. Letade som en tok efter grundutbildning.. Sen gick jag in på min profil och tog mig hit genom inläggslistan..
Rida min -07a näää de lär ju liksom ALDRIG inträffa.. Kanske kan sätta upp katten som ryttare???
Igår fick då min lilla Joystick göra av med överskottsenergin som byggts på när de fått sova inne på nätterna ett tag pga arktisk kyla..
Tog med mig Joystick på släp när jag körde Krutrök. Är SUPERNÖJD med mitt tradera fynd en shettisanpassad longerdelta.. Så på med huvudlaget dit med deltat och fäste longerlinan i de.. På med reflexgrimman utanpå.. Trassla till en reflexbrösta så den satt utan att jag hade någon gjord runt magen.. svansreflex och så 4 benreflexer..
Något omständigt att spänna för Krutrök idag då lille herrn ville vara med och hjälpa till ÖVERALLT..
Men vi kom iväg i allafall.. hopp skutt huvudskak och en LYCKLIG shettis som ÄNTLIGEN fick spriiinga nån annanstans än i hagen.
Ja Krutrök hade ju endel överlopps energi också men den samlade vi ihop i en JOBBIG långsam trav till att börja med. Sen släppte jag lös honom också.. Å liten Joystick ja han galopperade helt överlycklig bredvid.. han kan komma riktigt högt i sina bakutsparkar i allafall. Efter nån kilometer så slutade han med sina höga skutt och bara sprang med öronen framåt..
När vi sen skrittade sakta och fint till Krutröks stora förtvivlan så började busen GENAST leta efter nåt att sätta tänderna i..
När vi kom hem till stallet så va de en svettig men lycklig liten shettis å ja den stora va ganska nöjd.. HAN hade dock gärna varit ute 1 timme till eller 2..
Hoppas ni inte ser mig som "djurplågare" som låter min lilla gobit springa med så men han visar så tydligt när han VILL och de är ju inte något vi gör varje dag..
Anna-Carin