Hur förvarar ni plasten och papperssäckar?

Safira

Trådstartare
Hur förvarar ni ensilageplasten och näten tills det är dags att åka och lämna det hos Svep Retur? Hinner ju bli ganska mycket plast mellan hämtningarna och ensilageplasten är ju ganska så skrymmande.
Desamma gäller spånsäcksplasten och fodersäckarna.

Så hur gör ni?

Sv: Hur förvarar ni plasten och papperssäckar?

Ensilageplasten rullar vi ihop till en kompakt, hård rulle som vi knyter ihop - då tar det mindre plats. Vi förvarar dem sedan i en av uteboxarna fram tills det är dags att köra iväg med dem.
Plasten som innehållit spån kan du lämna på första bästa returstation, likaså fodersäckar av papper.

Sv: Hur förvarar ni plasten och papperssäckar?

Näten är väldigt bra till att tända i pannan. Så hade du bott granne med mig hade jag gärna tagit hand om dem :laugh:

Annars är väl ett tips att använda papperssäckarna till att förvara plasten i. Ifall man pressar ordentligt kan man nog få i en hel del plast i en fodersäck.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 803
Senast: lilstar
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 109
Senast: Juli0a
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 083
Senast: Snurrfian
·
Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
28 009
Senast: ptr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar