Varför presenning?Några i garaget (uppvärmt) och några ute. Staplar ihop dem och surrar en presenning runt dem.
Jag staplar mina I varandra i några torn och förvarar i ladan som inte alls är uppvärmd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför presenning?Några i garaget (uppvärmt) och några ute. Staplar ihop dem och surrar en presenning runt dem.
För att inte få dem fyllda med löv och skräp. Sen fryser faten lätt sönder om de bli blöta.Varför presenning?
Jag staplar mina I varandra i några torn och förvarar i ladan som inte alls är uppvärmd.
Eller att man haft två matchande och så har kattuslingarna haft sönder den ena i paret så man har fått byta båda, har hänt mig x antal gånger.Har man för mycket krukor har man för lite blommor
Matchande krukorEller att man haft två matchande och så har kattuslingarna haft sönder den ena i paret så man har fått byta båda, har hänt mig x antal gånger.
Som svar på grundfrågan - jag har ett uterum där hyresvärden lämnade kvar en stor hylla som han inte orkade ta med sig i flytten. Där har jag allt från tvättade hästtäcken till blomkrukor som inte får plats inne.
Jag har minst två fönster i varje rum och är så anal att jag måste ha exakt likadana i det rummet då. Så går den ena sönder och det inte går att få tag på en exakt likadan längre köper jag helt enkelt två nya.Matchande krukor
Alla krukor matchar väl
På en hylla på entreterrassen. Men helt i onödan för några blommor i kruka inne har inte funnits på 15 år.Alltså vart förvarar ni era tomma ytterkrukor för inomhusblommorna?
Alltså vart förvarar ni era tomma ytterkrukor för inomhusblommorna?
Har förmånen att ha ett dedikerat planteringsrum i trädgårdsboden. Där förvaras oanvända inomhuskrukor i ett skåp. Plastkrukor och utekrukor står på hyllor och samsas med frösådder/pelargoner beroende på säsongAlltså vart förvarar ni era tomma ytterkrukor för inomhusblommorna?
På en hylla på entreterrassen. Men helt i onödan för några blommor i kruka inne har inte funnits på 15 år.