Hur finner man modet att anmäla någon?

Idag kom det ett rekommenderat brev till mig...
Alltså...läste jag rätt?! 😱😳😱😳😱

Jag bröt ihop fullständigt på ica kan jag säga. En personal kom fram och frågade hur jag mådde. Tårarna bara flödade och jag lämnade fram lappen från er och @Trissa för jag fick inte fram ett ord....hon gav mig en kram och sa, vi har sett dig. Du förtjänar det.

Tack gode gud för vattenfast mascara!!!

Jag finner inte orden. HUR ska jag kunna tacka er alla?!?!?! 😭😭😭😭😭😭😭

*stor kram* :heart
 
Idag kom det ett rekommenderat brev till mig...
Alltså...läste jag rätt?! 😱😳😱😳😱

Jag bröt ihop fullständigt på ica kan jag säga. En personal kom fram och frågade hur jag mådde. Tårarna bara flödade och jag lämnade fram lappen från er och @Trissa för jag fick inte fram ett ord....hon gav mig en kram och sa, vi har sett dig. Du förtjänar det.

Tack gode gud för vattenfast mascara!!!

Jag finner inte orden. HUR ska jag kunna tacka er alla?!?!?! 😭😭😭😭😭😭😭
Reaktionen du beskriver är tack nog ;)
 
Funderar lite, kan vi ta en ny omgång? Vi som missade verkar ju vara ett par stycken? Jag är gärna med. Jag förstår att det var bra att få iväg det snabbt så Jen fick det direkt när det behövdes men det kanske gör nytta med en gång till eller?
 
Funderar lite, kan vi ta en ny omgång? Vi som missade verkar ju vara ett par stycken? Jag är gärna med. Jag förstår att det var bra att få iväg det snabbt så Jen fick det direkt när det behövdes men det kanske gör nytta med en gång till eller?
Bra idé. :) Jag var ute i senaste laget men hoppas att mitt bidrag kommer till användning.
 
Bra idé. :) Jag var ute i senaste laget men hoppas att mitt bidrag kommer till användning.
OM någon drar igång något mer kan det vara bra att tänka på att göra som Trissa gjorde. Dvs inga pengar som sätts in på något konto ts har eftersom de då kan se ut som inkomst och inte gåva. Och oväntade inkomster kan ge olika problem beroende på situationen..
Just matfronten klarar sig nog ett tag nu, men det finns säkert mer man kan göra om ts vill ta emot..
 
Reaktionen du beskriver är tack nog ;)
Alltså...du anar inte hur jag har gråtit idag, himmel alltså!!!

Jag skulle ha ridlektion i stallet i eftermiddags och jag var inom ica på vägen dit och hämtade ut presentkorten (ja, det blev flera stycken! 😱 ). När jag kom dit så såg dom att jag varit ledsen så dom frågade om något hänt....jag hulkade fram något som inte gick att tyda och insåg att lappen var bäst att visa. Tja, då började fler gråta! 😂
 
Jag sitter fortfarande i chock här hemma, totalt i chock. Samtidigt som jag har fått energi, för nu vet jag att jag kan få i mig mat helt utan ansträngning och bara det gör att jag fått lite jävlaranamma rent ut sagt. Jag ska fixa det här!!!!! 💪🤘
Jag fastnade i hockey på tv så jag glömde sätta in mat i ugnen...men nu är lasagnen strax klar 😁. Och himmel vad jag kommer sova gott i natt, med lite energi av mat. Huvudet mår bättre om man äter - så är det ju bara. Jag har fått tillbaka mina ätstörningar sen nåt år tillbaka (jag tänkte dock inte få anorexia igen för det är svinjobbigt) och den här månaden har ju inte hjälpt direkt om man säger så. Jag skulle rida ena hästen lite under lektionen idag (jag hjälper till med att skola om en travare) och när jag tog av min tjocka jacka jag haft i några månader blev det lite chockartat för de andra och de frågade hur mycket jag gått ner i vikt. Euhm, rätt mycket. Lever man på kaffe så blir det liksom så... Sist jag åt riktigt ordentligt var faktiskt på nyårsafton och det var ju ett tag sen. Eller jo en pizza som en go bukefalist fixade förra veckan! 😍 Men annars, inte mycket alls, max 10 gånger sen jag blev slagen första gången för en månad sen. Min magsäck får vänja sig vid mat nu och jag SKA värma mat varje dag. Jag ska! Oavsett om jag inte är hungrig! För varken magen eller huvudet är hungrigt längre så jag har ställt larm på mobilen nu så jag inte glömmer äta varje dag tills jag kommer in i det som rutin igen vilket tyvärr kommer ta tid😊.

Min bror är jätteglad, han ringde och frågade om detta var sant?! Jajemen hahaha!

På tal om min bror så fick han ju veta för några veckor sen om vad som hänt och han bad om en bild idag, om hur illa det såg ut då? Tja, som den schyssta syrran jag är så tog jag en bild när jag satt i soffan och glodde på hockey. Ett tryckt leende, men visst ska du få se vad han hade gjort.

Voila....det här är efter en vecka och bara svart kvar och inga svullnader längre....
Skitkul att gå i affärer och så... Och yes, det gjorde rätt ont, duscha var en ren mardröm. Och detta var det synliga... Min stackars sjukgymnast satte kinesotejp på både nacke, rygg och ben när jag var där efter händelsen för att avlasta muskler och få bort svullnader. Jag ville inte ställa in tiden där bara för att jag var blåslagen så jag förklarade läget istället helt enkelt. Jag har en jäkligt dum rygg och axelskada som jag rehabiliterar och det hade gått framåt för första gången sen jag opererades -03, men efter denna händelsen så gick allt tillbaka och svullnaderna tryckte till nerverna en gång till. Men det är bara att börja om!
 

Bifogade filer

  • blamarke.webp
    blamarke.webp
    13,8 KB · Visningar: 321

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 816
Relationer Hej, jag skriver under anonymt nick på grund av ett mycket personligt problem. Jag skulle verkligen behöva era råd kring hur jag och min...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
13 003
Senast: Anonym_85
·
Skola & Jobb Hej, anonymt nick idag. Jag arbetar som chef på ett företag. Vi tillhör en stor koncern med huvudkontor och HR avdelning i en annan...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
13 039
Senast: FannyN
·
Relationer Jag sitter här och är så himla ledsen, och trots att jag har många nära vänner så är det ingen jag vill prata med för att jag helt...
Svar
4
· Visningar
1 003
Senast: anonym_tjej
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp