Hur får jag kontakt med honom?

Isituss

Trådstartare
Förra helgen var jag på en dansföreställning (cabaret candy club), ish, och noterade en kille som var med i showen. Han är så min typ och jag kan liksom inte riktigt få honom ur min skalle.

Nu en vecka senare har jag snubblat över hans användare på instagram och följer honom (:o) men hur ska jag få kontakt med honom? Vill så gärna skriva till honom, men VAD? Visst skulle jag kunna skriva att jag tycker att han är snygg, för det gör jag ju, men det skulle ju inte leda till något och det är ju faktiskt det jag vill.

För övrigt är det en rätt liten föreställning, och som jag fattar det så är han "vanlig dödlig" liksom :p

Sv: Hur får jag kontakt med honom?

Gå en gång till på dansshowen, gå fram efteråt och säg att du tyckte han var väldigt duktig och att han verkligen syntes på scen. Så kan du fortsätta från där :)

Det är en jättebra idé! Tyvärr har jag ingen möjlighet (som det ser ut nu i alla fall) att gå på föreställningen en gång till. Men skulle jag kanske kunna skriva just detta till honom istället? Nackdelen är ju då att han inte får någon chans att bli intresserad. Så hur ska jag fånga hans intresse och sticka ut liksom?

Går det inte att snubbla över hans facebookprofil och skicka ett meddelande där (om det känns lite väl öppet att kommentera på instagram tänkte jag). Om namnet står på insta kanske det går att hitta på fb också liksom. Även om det kanske känns "stalkigt" så skulle iaf inte jag ta illa upp om någon gjorde så (dvs skrev nån trevlig rad) med mig efter att jag hade medverkat i någon offentlig tillställning eller vad man ska kalla det för.

Eller om du känner någon kompis som ska gå på föreställningen som kanske kan vara snäll att framföra dina åsikter tillsammans med ditt nr/mailadress eller nåt. Äh, jag vet inte. Men jag tycker det är kul med folk (som du) som vågar! (Hade dock inte varit lika peppande om du velat framföra att han var ful och dålig på att dansa så klart :p )

Liknande trådar

R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 368
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Förlåt om dethär blir dåligt skrivet men det är bara tankar som jag vill få ut om vän skap och sånt. Men ja jag blev ju mobbad i skolan...
Svar
16
· Visningar
1 466
Senast: LiviaFilippa
·
Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
2 249
Senast: Twihard
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kommer säkert ångra att jag skriver dethär men jag måste bara få ut det. Och om ni tycker att jag är dum i huvudet så är jag väl det...
Svar
15
· Visningar
1 712
Senast: karl_h
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka