G
Grållens vän
Jag är sugen på att använda denna hingsten Valiant 945.
Någon som vet hur hans avkommor blir?
Snälla?
Någon som vet hur hans avkommor blir?
Snälla?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
gragge där ska finnas avkommor, får väl ringa uppfödaren..gragge skrev:Han stavar väl Waliant om jag inte minns fel (W efter sin pappa antar jag).
Han har ju inga avkommor! Titta på betäckningssiffrorna så ser du att han inte har betäckt (med något undantag), då blir det svårt att svara på hur avkommorna är. Det finns helt enkelt ingen som kan säga det.
Sorry
Tack Monkan för att du tog dig tid att svara:-).monkan skrev:Har träffat en enda. Ett sto. Vacker som en tavla, men väldigt speciell. Stenhård enligt en del, dum i huvet enligt andra. Själv såg jag en kombination av tuffhet och osäkerhet, vilket ibland ledde till total blockering, även i vanliga enkla situationer.
Det blev dock ordning på henne med, men med mycket jobb.
Man ska inte heller skylla på en förälder, dom har ju två. Däremot var jag vid ett tillfälle med, där en vet träffade detta sto, och som även hade träffat hennes far, och han sa att han var stenhård.
Vill tillägga att hon var aldrig elak, utan älskade människor, och ville gärna vara nära och gosa osv. Men ibland kunde hon inte hantera situationer som uppstod...
Fast det är ju alla som fått V, annars hade fått C direktWaliant är sänkt på grund utav för få visade avkommor inte på grund utav att han lämnat dåliga avkommor.