Hur blir Valiant 945 s avkommor?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Grållens vän
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 20
  • Visningar Visningar 5 575
Sv: Hur blir Valiant 945 s avkommor?

Hejsan!

Har ett isabellsto efter waliant 945 som är född 2010 :), som har mycket lovande 3 korrekta gångarter :). Så det ska bli spännande att både visa henne nästa år och när 3 års testet gäller ;) har även breeders trophy anslutit henne också :laugh:

Hon har inte visat några dåliga sidor utan bara positiva sidor. Hennes pappa fick jag bara höra en massa gott om att han var både snäll mot stona som mot oss mäniskor när det gällde hantering :). Hon har fått sin mammas vackra utseende och pappas personligheter b.la. med stegen ;).

Det finns inte bara dressyrblod i detta led utan även hoppblod hon har b.la As De Thurin i sig också :) där hon har visat sin lilla hopptalang (redan).
Hoppade ut från hagen för minst två veckor sedan och höjden låg på minst 140 :). Mycket roligt!!

MVH
Jessica

Liknande trådar

Avel Funderingarna går lite kring att betäcka min swb och jag har såklart lite koll på en del hingstar. Men det är ju alltid ett sammelsurium... 2
Svar
38
· Visningar
3 642
Senast: Hedwig
·
Avel Tidigt på säsongen men jag tittar och följer hingstarna som visas nu utomlands. Har ögonen på flera st som visat sig lite extra men såg... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 842
Senast: Habina
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 230
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
480
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Akvarietråden V
  • Alternativ till försäkring