Hur använder man en hårdonut som är rak?

Ramona

Trådstartare
Idag trodde jag att jag var smart när jag på HM köpte en donut som är rak och som man knäpper ihop när man är "klar". Tänkte att det fanns miljoner tutorials på YouTube, men oj så fel jag hade för jag hittade inte en enda.

Någon som kan förklara för mig hur den bäst används?

IMG_1335.JPG


IMG_1336.JPG
 
Sv: Hur använder man en hårdonut som är rak?

Fast då gör man ju en helt vanlig donut-bun. Tänkte att det fanns någonting smart när den är rak. Man måste väl få fler alternativ på vad man kan göra? ;)

Eller hade jag en övertro på knappen? :D
 
Sv: Hur använder man en hårdonut som är rak?

Det smarta med en rak är väl att du slipper massa extra hår som måste flätas/viras runt själva donuten :)
 
Sv: Hur använder man en hårdonut som är rak?

Bah, jag som ville ha ett enklare sätt....
 
Sv: Hur använder man en hårdonut som är rak?

Du tror inte att den helt enkelt är tänkt att funka både till att göra en knut(ihopknäppt) och för att göra en valk(oknäppt)?
 
Sv: Hur använder man en hårdonut som är rak?

Du tror inte att den helt enkelt är tänkt att funka både till att göra en knut(ihopknäppt) och för att göra en valk(oknäppt)?
Jo, jag trodde att den var multifunktionell och att det fanns massor med videos på YouTube om hur man gör det bäst. Det brukar ju alltid finnas en massa tutorials om hår och håruppsättningar.

Men jag hittar ingenting om denna.
 
Sv: Hur använder man en hårdonut som är rak?

Jag älskar dem, perfekta när man gör en svinrygg.
Jag bara snurrar in den i håret och fäster med nålar.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 833
Senast: __sofia__
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 177
Senast: Snurrfian
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 730
Senast: fejko
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
2 383
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp