Hur aktivera marsvin?

O

Oktober

Som rubriken lyder, på vilka sätt kan man aktivera marsvin. Har två stycken honor, den ena tre år och den andra ca 4 mån. Vill ha många tips och ideer, gärna något som fungerar även på lite lata marsvin:p Känner just nu att mina marsvin har ett rätt tråkigt liv mest sova/vila och äta...

Sv: Hur aktivera marsvin?

Mina marsvin har en egen säng som dom är ute på varje dag.. Har lite filtar på hög så att de har en liten plattform att hoppa upp på. Mina tkr iaf att det ä kul, de rusar runt som tokar och gör sina små glädjeskutt. :)
sen brukar de få komma ut också, men då gör de inte annat än o äter, de små matvraken :p
har hört att man kan klickerträna sina marsvin, det kanske vore något? :)

Sv: Hur aktivera marsvin?

Ja klickerträning lät spännande, de skulle jag nog vilja pröva nångång o se hur lättlärda mina grisar är:p Byggde faktiskt en liten labryint åt dem igår o det tycket de var väldigt spännande!:) Fler ideer?

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 683
Senast: Enya
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 426
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
2 163
Övr. Hund Jag och min man drömmer om att bli med husky någon gång i framtiden. Inte den närmaste tiden, utan om ett antal år. Tanken är att skaffa...
2
Svar
26
· Visningar
5 313
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve