Hunting - var hittar man tävlingar?

G

Gisburne

Ja, som rubriken säger, var hittar man tävlingarna? Hästivalen i Gävle, om den fortfarande genomförs, har den fortfarande Huntingklasser? Någon som vet något annat ställe där man kan tävla Hunting?

Gärna en briefing om reglerna också, minns inte så noga! :)

Sv: Hunting - var hittar man tävlingar?

Baståsen ska ha hunting i sommar, kommer dock inte ihåg när. Sen hade ju Strömsholm en huntingklass förra helgen så det finns ju lite olika iaf.

Gå in på förbundets hemsida och där under tävlingstermin och fälttävlan där läggs propositionerna för hunting ut.
I örebro ska det också vara hunting, dom brukar ha några hunting per år.

Okej! Jag var inne på förbundets hemsida förut och letade, sökte på "hunting" och fick upp 2 artiklar, men det stod i princip bara "den och den vann i huntingklass på Strömsholm" och sen inget mer... :smirk:

Liknande trådar

Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
548
Senast: Twihard
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
956
Senast: igbest
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 474
Senast: Mia_R
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 247

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka