Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Någon här som ska till torn på lördag och rida deras Pay n´Ride hunting?
Hur brukar deras bana hålla (tänker på de underbart torra vädret...)?
Jag var där idag med min gamling.
Jag tyckte underlaget var riktigt bra och även vädret var på vår sida!
Vad tyckte ni andra som var där?
Vilka bukebarn var där då??? Och hur gick det för alla???
Allt okey utom att så många inte dök upp.
Svårt att få ihop tiderna när man har 1,5 timme dit och så många struntar i att avanmäla.
Jag var som sagt också där!
Mycket nöjd med mitt knäppa Fbl... Hon tittade på vattnet lite men gick i efter lite övertalning.
Det var helt ok arrrangerat, lite svårt för oss ryttare då att hålla sig framme o klar när ena ryttaren tar 2 min på sig medans nästa strular och tar 10 min... sen dyker de nästa 2 rytttarna inte ens upp...men men det var ju en träning!
Såg ia_ och hennes supersöta fux, annars tror jag inte jag såg någon bukare (vad jag vet ).
Hörde att de pratade om att köra en ny sådan här pay n Ride ELLER en riktigt hunting efter sin FT i augusti Då kommer jag att vara där!
Då hoppas jag att du inte syftade på mig....
För vi har avanmält å fick de bekräftat av bägge där!
Vi kanske sågs?
Vad red du?
Jag red i slutet av 70 klassen, min häst har varit skadad (spricka i hovbenet) och inte varit ute på ett helt år, därav start i 70 klassen! Är även anmäld till deras FT sista helgen i aug.
Våra kompisar var också där. Filips häst backade på en bil och trillade ner i diket. Men det gick bra ändå...
Jag avanmälde både på mejl och sms så jag hoppas verkligen att det kom fram. Kul att det gick bra för er.