Hunting hos Torn

Trolla

Trådstartare
Någon här som ska till torn på lördag och rida deras Pay n´Ride hunting?

Hur brukar deras bana hålla (tänker på de underbart torra vädret...)?

Sv: Hunting hos Torn

Någon här som ska till torn på lördag och rida deras Pay n´Ride hunting?

Hur brukar deras bana hålla (tänker på de underbart torra vädret...)?

Ja nu har vi anmält oss. Fyra ekipage eftersom Vinslöv är inställt...

Fast det kan nog vara lerigt därockså :crazy:

Jag var där idag med min gamling.

Jag tyckte underlaget var riktigt bra och även vädret var på vår sida!

Vad tyckte ni andra som var där?

Jag var där idag med min gamling.

Jag tyckte underlaget var riktigt bra och även vädret var på vår sida!

Vad tyckte ni andra som var där?

Allt okey utom att så många inte dök upp. :devil::eek:

Svårt att få ihop tiderna när man har 1,5 timme dit och så många struntar i att avanmäla. :mad:

Vilka bukebarn var där då??? Och hur gick det för alla???

Vi hann inte se några andra. :angel:
Ringde dit och fick starttid ca 12. När vi kom kvart över 11 var det dags... Vi fick rida sist då men det var bara 4 framför...

Ragnar stod emot att hoppa ut från banan, men han gjorde det. Däremot tog luften slut direkt efter och han frös fast i marken. Han fattade ingenting. Tog en halv minut för Hanna att få igång honom sen gick han jättebra. :)

Dumle nollade och de gjorde en fin runda. Skönt!

Allt okey utom att så många inte dök upp. :devil::eek:

Svårt att få ihop tiderna när man har 1,5 timme dit och så många struntar i att avanmäla. :mad:

Då hoppas jag att du inte syftade på mig.... :devil:
För vi har avanmält å fick de bekräftat av bägge där! :cry::cry:

Jag var som sagt också där!

Mycket nöjd med mitt knäppa Fbl... Hon tittade på vattnet lite men gick i efter lite övertalning.

Det var helt ok arrrangerat, lite svårt för oss ryttare då att hålla sig framme o klar när ena ryttaren tar 2 min på sig medans nästa strular och tar 10 min... sen dyker de nästa 2 rytttarna inte ens upp...men men det var ju en träning!

Såg ia_ och hennes supersöta fux, annars tror jag inte jag såg någon bukare (vad jag vet ).

Hörde att de pratade om att köra en ny sådan här pay n Ride ELLER en riktigt hunting efter sin FT i augusti :) Då kommer jag att vara där!

Jag var som sagt också där!

Mycket nöjd med mitt knäppa Fbl... Hon tittade på vattnet lite men gick i efter lite övertalning.

Det var helt ok arrrangerat, lite svårt för oss ryttare då att hålla sig framme o klar när ena ryttaren tar 2 min på sig medans nästa strular och tar 10 min... sen dyker de nästa 2 rytttarna inte ens upp...men men det var ju en träning!

Såg ia_ och hennes supersöta fux, annars tror jag inte jag såg någon bukare (vad jag vet ).

Hörde att de pratade om att köra en ny sådan här pay n Ride ELLER en riktigt hunting efter sin FT i augusti :) Då kommer jag att vara där!

Vi kanske sågs? :angel:
Vad red du?

Då hoppas jag att du inte syftade på mig.... :devil:
För vi har avanmält å fick de bekräftat av bägge där! :cry::cry:

Du var inte med i startlistan iallafall... :)
Jag vet inte ens vilka som inte kom eftersom vi inte var där i de första klasserna. Hörde av arr att de var besvikna på de som inte avanmält och skulle skicka räkning till dem. Hoppas det gör det också. :devil:

Jag red i slutet av 70 klassen, min häst har varit skadad (spricka i hovbenet) och inte varit ute på ett helt år, därav start i 70 klassen! Är även anmäld till deras FT sista helgen i aug.

Vi kom ungefär då när 70 hade ett par ekipage kvar. Sen var det inte så många i 90. :)

Våra kompisar var också där. Filips häst backade på en bil och trillade ner i diket. Men det gick bra ändå...

Jag avanmälde både på mejl och sms så jag hoppas verkligen att det kom fram. Kul att det gick bra för er.

Men vad dumt att folk inte avanmäler, jag skulle efteranmäla mig men kom inte med för att det var fullt. Då hade det ju funnits plats ändå :(
Jag får väl se till att anmäla i tid nästa gång istället...

Hur långt var det man red i terrängen? Bara varvet runt eller var man inne och svängde i hagarna med? Var det mycket tittiga och typhinder i 70 klassen?

Liknande trådar

Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
22
· Visningar
3 218
Senast: lirco11
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 169
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 808
Senast: MiniLi
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 472
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2