N

nickedocka

Hej igen!
Att jag går i valptankar är att jag ska avliva min R/D korsning
i morgon.Han har blivit till åren 11år snart 12.Det är ett tungt beslut som vilar på mina axlar.Jag är jätte ledsen,tänker gör jag rätt.
Står på starka smärtmed sen i somras.Pigg och glad men haltar flämtar hänger inte med på promenader,trött.
Behöver en uppmuntran samt stöd.Hjälper jag honom eller ?

Sv: Hundvalp

Ja du hjälper honom, till de evigt gröna ängarna där han slipper halta och gå på starka preparat.

Styrke kramar

Senast ändrad:

Jag instämmer. Det är ju en förmån vi har, att vi inte behöver låta djuren lida i onödan utan kan hjälpa dem förbi den svåraste delen :cry:

Usch vi vet alla hur jobbigt det är, men de ska INTE ha ont.
Vi är skyldiga att se till att våra bästa vänner får ett värdigt slut hur tungt det än är
Tänk på allt han har gett dig och att det är ditt sätt att tacka honom.
#MÄNGDER MED TRÖSTE KRAMMAR#

Liknande trådar

Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 171
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 411
Senast: Snurrfian
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
3 015
Hundhälsa Jag har en Papillon tik på snart 12 år, hon har haft en del otur och behövt opereras 5ggr. Vi har verkligen gjort allt för henne, hennes...
Svar
17
· Visningar
2 361
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka