Welsh

Trådstartare
I morgon ska vi iväg och hälsa på vår nya valp. 6v gammal så vi ska bara hälsa på dem och förhoppningsvis få en uppfattning om hur hon är i tempramentet.
Vad ska vi tänka på i morgon? Vilka frågor?
Det är inte vår första hund då vi har 2 hemma nu men det var så länge sedan vi hade valp.
Det är en Berner Sennen tik kan jag tillägga.
 
Sv: Hundvalp

En seriös uppfödare tycker inte att någon fråga är dum! Fråga på bara, allt vad ni kan komma på!
Vilken väg åker ni? (inte förbi Falun antar jag)
Och glöm för allt i världen inte kameran! Förväntar mig gulliga valpbilder imorgon kväll!
 
Sv: Hundvalp

Nope vi kör E4an upp till Söderhamn och viker sedan av innåt landet.
Återkommer med bilder i morgon. Orkar nog inte lägga in dem i kväll.
 
Sv: Hundvalp

Här kommer äntligen bild på vår lilla tjej.:love: På bilden 6v, nu bara 1 vecka kvar till hämtning:banana:
amber1.jpg
 

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
10 11 12
Svar
238
· Visningar
12 558
Senast: ildiko
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 081
Senast: Red_Chili
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 920
Senast: Sesca
·
Övr. Hund Hej, känner mig vilsen och vet inte hur jag ska göra. För en vecka fick jag hem en 9 veckor gammal valp. Eftersom hon kommer behöva vara...
Svar
8
· Visningar
919

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp