hundutställning strömsholm

miamiSwing

Trådstartare
Nån som ska på hundutställningen den 27 jan på strömsholm?
jag ska dit o kika för ja missa o anmäla min hund!

Sv: hundutställning strömsholm

Vad är det för utställning? Vad är det för raser?? Är det i ridhusen eller vart??

tror det de är en officiell.utställning! tror de är i ridhuset, Alla raser tror ja de är med! ja bara tror är inte helt 100 de vamin kompis som sa att de va på strömsholm

Det är en utställning som SSRK anordnat. Alltså är den för spaniel- och retrieverraser. Ja, det är i ridhus.

Till alla: vi har inte fått hem några papper och det enda vi fått veta när vi ringt är att hon har nr 515. Någon som vet vilket nummer som börjar i den ringen engelska springer spaniels ska gå?
Tacksam för svar!

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två...
2
Svar
26
· Visningar
2 040
Senast: MML
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
764
Senast: MML
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
778
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
863
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka