Hundtrimmer

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare plontas
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 3 216
P

plontas

Hejsan,
Jag är på jakt efter en klippmaskin till tjejens hund (en dvärgpudel) och undrar om ni kan tipsa om någon bra, det är för hemmabruk bara så det behöver inte vara nån proffsmaskin och kosta helst under 2000 kr.

Det är ju en djungel av maskiner så jag hoppas ni kan hjälpa

Tack på förhand

Sv: Hundtrimmer

Jag vet att Rusta säljer trimmers..om man kanske vill pröva den typen har hört att den ska va helt okej som hobby klippare!

Jag har en andis till min pudel. Jag tycker den är jättebra men det ligger lite över 2000 kr. Jag köpte den på erbjudande för 2000.

MOSER 2-sp.45Watt inkl.skär 3mm, 1570.00 kr Denna har jag, finns att beställa på häromi, jag har haft den i över ett år utan problem, andvänder den på min storpudel. Nu finns det tydligen skär MAX45, 10F, som man andvänder till nos och även tassar för 70 kr. tror att det är fel, men jag beställde det för några v sen och fick det för det priset =) De brukar annars kosta runt 360 kr tror jag.
Lycka till i djungeln!

Ska man klippa pudel så duger inte rustas billiga trimmer Andis oster, eller moser,
Där Andis är klart greppvänligare, oster starkast, Dumt att slösa bort pengar på sånt som inte funkar, dessutom spar du in pengarna snabbt, att lämna hunden till klippning kostar en hel del.

Det blev en Andis med ett 10 skär och ett 4 skär till att börja med

Bra val med Andis =) Ska du klippa nos och tassar med ett 10 skär?

Phu skönt att du inte tog den billga på Rusta,Jula! Dom orkar inte med pudelpäls.

Liknande trådar

Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
718
Senast: Hermelin
·
Hundträning Jag behöver alla råd hur jag ska hjälpa min hund som jag uppfostrat helt fel. Jag har gjort henne rädd och osäker. Vid hundmöten har jag...
Svar
7
· Visningar
849
Senast: Red_Chili
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
2 002
Senast: Sesca
·
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 516
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka