Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Finns det fler här på buke som kommer från Gävle med hund? Jag har en 5 månadersvalp som gärna vill träffa några vänner att kunna leka med och det hade varit roligt om man kunde få ihop någon typ av hundträff?
Vi är "nyinflyttade" i Gävle sedan mitten av augusti.
Har en labradortik dryga året gammal full av bus!
Och vi träffar gärna andra hundägare och hundar!
Vad har du för hund? Jag bor i Gävle med min gårdshund men hon tycker att stora hundar är ganska onödiga. Att gå promenad funkar ju dock även med stora hundar!
Hundträning
Hej!
Vi har för en vecka sedan fått hem en gråhundsvalp, världens sötaste och piggaste lilla krabat! Jag har inte haft valp på 12 år och...
Hästnyheter Sedan är det iofs när jag tänker efter inte sant. Hörde på radio (vetenskapsradion) att man hade upptäckt att det fanns en hel kader med...
Hästnyheter Jag får känslan av att det handlar om att fly kraven som ställs på unga människor idag? Det är tufft i skolan, tufft med kompisar, tufft...
Juridik & Ekonomi För det första tycker jag att det är FÖR mycket pengar att vinna. Man blir en sådan enorm måltavla för organsierad brottslighet mm. En...
Hästmänniskan Om man ger halm måste man ju veta om det är mindre energi än det är i höet, annars är det ju värdelöst att ge. Man måste även kompensera...