Hundspöken, medium och annat

DynamiteCorax

Trådstartare
Djur (i detta fall hund) spöken, finns dom tror ni?
Själv tror jag på spöken, andar, energier vad man nu kan kalla dem men tror definitivt att något finns då mycket oförklarligt har hänt genom livet. Min syster på 35 år e helt övertygad och lika morsan på 65 år och de berättar nå helt otroliga saker.
Finns det medium som kan förmedla om det finns ett spöke efter ett djur närvarande och förklara isf varför de ej kommer vidare och får ro?

Vad tror ni?
Finns det ett "liv" efter döden?

Till och med min man har hört konstiga saker som börjat i huset efter våran hunds bortgång, och han tror inte på spöken, ELLER?:eek:

Sv: Hundspöken, medium och annat

Jag har ingen aningen. Men ibland kan jag känna närvaro av min förra hund. Hoppas såklart att hon fått fara vidare och tror hon gjorde det tillslut. Vet ett medium som tydligt kunde se en katt på en persons säng (detta har jag hört berättas om, personen i fråga är MYCKET skeptis till allt övernaturligt).

Hur som helst så ser hon en katt på sängen. Hon beskriver färgen och var hon ligger. Det visade sig vara en exakt beskrivning på deras förra katt som gick bort några år innan och då hon levde låg hon alltid på precis det stället där mediumet hävdade att hon låg.

Senast ändrad:
Sv: Hundspöken, medium och annat

Att man hör konstiga saker efter att man förlorat sin hund ser jag inte som nåt konstigt.
Man har vant sig vid att höra tassar/drickande i vattenskålen/andetagen mm. När man inte hör det, ja då hör man så mycket annat naturligt som alltid funnits där men som man kanske inte tänkt på att man hört förut.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 021
Senast: inverterad
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 678
Senast: Snurrfian
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 583
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 871

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Hjälp!
  • Valp 2025

Hästrelaterat