Kira

Trådstartare
Åkte hundspann för första ggn i mitt liv i veckan som var. va härligt det var. Mycket tåtar att hålla reda på, och vilket liv medan vi selade för hundarna. som den utbyttes i tystnad på sekunden när vi kopplade loss och drog iväg.
Jag fick köra i 5 km, efter hon som ledde turen, och det var jättehärligt. Man kände sig tacksam mot hundarna som gjorde som dom skulle även fast det var jag som stog på släden för första ggn i mitt liv.
Rekommenderas, om ni får tillfälle.

Sv: Hundspann

Åh, jag och sambon och hans två vänner från Holland ska iväg och åka hundspann i februari eftersom att dom som hyr vårat ena hus har 22 siberian huskys och grönländare som dom kör hundspann med så han har lovat att ta oss ut på en tur så att vi får åka och prova köra. :bump:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 753
Senast: fixi
·
Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 474
Senast: Tuggben
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 265
Senast: Snurrfian
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 199
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar