Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller hur?! Han är så löjligt snäll dessutom som står ut med medHahaha dör! @Killaloe Han är så jävla gullig
Eller hur?! Han är så löjligt snäll dessutom som står ut med med
Han försökte! Framförallt som det blåser storm och hatten flög av hela tiden Men han fick springa lite med den sen, så glad!Haha verkligen! Min ligist hade snott den fräsiga hatten och sprungit rundor
Jag tror jag har en liten crush på Svansson Du skriver så fint om honom Killa!Idag fick jag hem ett sånt däringa silvertäcke skickat från självaste @Hyacinth passade på att göra en matchande liten foliehatt till, som en extra piff till outfiten!
Nu är vi redo för både värme och utomjordingar
Åh tack snälla! Han är en mycket speciell hund på många sätt (både bra och dåligt) men livet är sällan tråkigt ihop med honomJag tror jag har en liten crush på Svansson Du skriver så fint om honom Killa!
Åh, fantastiska svanssonIdag fick jag hem ett sånt däringa silvertäcke skickat från självaste @Hyacinth passade på att göra en matchande liten foliehatt till, som en extra piff till outfiten!
Nu är vi redo för både värme och utomjordingar
Jag kan villigt erkänna att jag tvivlade både en och två gånger på min egen mentala hälsa när jag valde att ta hem en 2-årig mallehane till min existerande flock.... men jag är SÅ lycklig att jag vågade ta chansen, jag ÄLSKAR den här hunden
Visa bifogad fil 16327
Vi har verkligen klickat och hittar varje dag mer och mer knappar i vår kommunikation, han är en spexig supersnäll clown och SÅ rolig att träna med då han är jätteföljsam och bara vill göra rätt.
Världens största lyckoträff för mig med min fina secondhand-hund !!
Läste ”han är så sexig” istället för spexig och började också fundera över din mentala hälsa
Sätt upp en kamera i hallen kopplad till telefonenHar precis börjat med att det kommer hit en hundrastare när jag är på jobbet, detta är ovant både för mig och hund, och jag har väl lite svårt med tilliten ska väl erkännas då det är en tjänst som är svår att garantera sig att någon faktiskt varit här och att första dagarna var det helt orört vid kopplet, vilket skapade frågetecknet om någon varit här. ( Visade sig att rastaren hade egna grejer med sig.. vilket i sig inte kanske känns helt ok men nåja)
Är jag löjlig och en sån där jobbig kund om jag ber rastaren skriva något litet i ett kommunikationsblock varje dag? Typ bara ett litet "okej" eller något så jag vet att allt gått bra och att någon faktiskt varit här, borde väl inte vara allt för omständigt eller?
Har precis börjat med att det kommer hit en hundrastare när jag är på jobbet, detta är ovant både för mig och hund, och jag har väl lite svårt med tilliten ska väl erkännas då det är en tjänst som är svår att garantera sig att någon faktiskt varit här och att första dagarna var det helt orört vid kopplet, vilket skapade frågetecknet om någon varit här. ( Visade sig att rastaren hade egna grejer med sig.. vilket i sig inte kanske känns helt ok men nåja)
Är jag löjlig och en sån där jobbig kund om jag ber rastaren skriva något litet i ett kommunikationsblock varje dag? Typ bara ett litet "okej" eller något så jag vet att allt gått bra och att någon faktiskt varit här, borde väl inte vara allt för omständigt eller?
Jag har en rastare lite då och då och hen är ansluten till en förmedling som i sin tur har en app. Där loggar hen exakt tid när de går ut och kommer hem igen och jag kan se på kartan var de gått och hur långt. Mycket smidigt! Kolla om inte din rastare har något liknande?Har precis börjat med att det kommer hit en hundrastare när jag är på jobbet, detta är ovant både för mig och hund, och jag har väl lite svårt med tilliten ska väl erkännas då det är en tjänst som är svår att garantera sig att någon faktiskt varit här och att första dagarna var det helt orört vid kopplet, vilket skapade frågetecknet om någon varit här. ( Visade sig att rastaren hade egna grejer med sig.. vilket i sig inte kanske känns helt ok men nåja)
Har precis börjat med att det kommer hit en hundrastare när jag är på jobbet, detta är ovant både för mig och hund, och jag har väl lite svårt med tilliten ska väl erkännas då det är en tjänst som är svår att garantera sig att någon faktiskt varit här och att första dagarna var det helt orört vid kopplet, vilket skapade frågetecknet om någon varit här. ( Visade sig att rastaren hade egna grejer med sig.. vilket i sig inte kanske känns helt ok men nåja)
Jag tänker att så länge rastsren använder hundens sele/halsband så är jag inte lika brydd om vilket koppel som används (men koppel ska användas). Det kan ju finnas en jättebra tanke hos rastaren, mem det kanske är nra att kommunicera kring det så du känner dig nöjd med situationen.Visade sig att rastaren hade egna grejer med sig.. vilket i sig inte kanske känns helt ok men nåja)
Inte det minsta löjlig! Klart en vill veta vad som händer på promenaden. Du kan ju lägga fram det med typ ”jag skulle gärna vilja veta hur promenaden var. Vad skulle vara enklast för dig? Ska vi ha ett block i hallen eller föredrar du att skicka sms eller meddelande över Facebook?”Är jag löjlig och en sån där jobbig kund om jag ber rastaren skriva något litet i ett kommunikationsblock varje dag? Typ bara ett litet "okej" eller något så jag vet att allt gått bra och att någon faktiskt varit här, borde väl inte vara allt för omständigt eller?