Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Min vavva-tik heter Stacey och min Jack Russell-tik heter Isabella.
Min förra JRT-tik som fd sambon behöll heter Dharma. Min förra JRT-hane hette Pepper.
Min hund heter Petitbas Azorro men kallas för Zorro. Det är en PBGV.
Svärmors hund heter Gladiator men kallas för Tore en Petit Brabancon.
Mammas taxar hette Wallhammra Zorina kallades Luvva
Den andra hette Wallhammra Tracy kallades Trasan.
Mina hundar genom livet har hetat:
Jack, Jim, Inka, Tezzy, Lessy, Tarraz, Zorro, Wamoz, Pyret, Tuzzen, Zita, Zam. Älskar namn med z i som du förstår.De understrukna namnen var schäfrar. De andra har varit lite olika raser.
Min fina vovve heter Goliat (kooikerhondje). Fast han är iofs inte så värst stor . Om jag skulle köpa en till skulle hon nog få heta Tingeling, om det var en kille Milou, Snurre eller Sigge. (Jag vill ha något småttsmått, typ petit brabacon eller papillon)
Jag är lite inne på "tecknat" tema..
Min kompis hundar heter Fille(shäferkorsning), Fritz(papillonkorsning), Fly(papillon) och Pixi(dvärgpincherkorsning). Hon vill att sin nästa tik ska heta Kiwi.
Det är rätt gulligt med såna namn annars... Kiwi, Músli, Hallon osv.
Hundavel & Ras
Hej! Någon här som har gråhund eller erfarenhet? Vi står just nu på kö på en kull som ev föds i januari om de tog sig. 2a plats på en...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.