Hundmässan?

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Hogwartsexpressen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 073
H

Hogwartsexpressen

På ngt sätt har jag ALLTID missat hundmässan, och jag vet inte om jag kan gå på HUND2009 i år heller... Är det värt det? Vad kan man göra där?
:crazy: Är det bara massa affärer som reklamar sig själva, eller finns det utställningar osv?
Tack för svar:bow:

Sv: Hundmässan?

HUND2009 är en enda stor internationell utställning, så, eh, ja, det finns nog en del ringar att flytta sig emellan ;) :D. Det är under 2 dagar, tror det preliminära datumet är 12-13 december. Men det kan ju ändras, det är ju nästan ett år kvar!

Precis som andra utställningar finns där även företag med stånd där man kan handla och som ofta har specialerbjudanden osv.

Tycker att hundmässan är den roligaste utställningen att gå på. Du har säkert mellan 10-20 ringar om inte mer, räknade dom aldrig. :p Dom har även Agility, freestyle m.m, jag tycker det är riktigt underhållande. Sen är det en hel del företag där och du kan shoppa en hel del hundprylar.

Skulle ha varit i år men det krockade med annan resa :cry:

Det är riktigt kul, massor av utställningar, billiga och fina hundgrejjer att köpa, ett rastorg där man kan träffa och klappa på nästan alla raser man är nyfiken på, sedan brukar det vara uppvisningar i lydnad, agility och freestyle också, samt att polisen brukar ha uppvisning. Tror det är ännu mer än 20 ringar, jag skulle gissa på 40-50 så sanningen ligger nog nånstans däremellan :)

Jag vet att jag i alla fall sett "ring 37" på någon HUND200x-utställning :p
Det är en enorm utställning och en hel del affärer och annat som finns där och gör reklam för sig själva och säljer grejer. Dessutom finns det en hel delrasmontrar som ofta är jättetrevliga att gå runt och kika i.

Hoppsan :p Och jag som tänkte att jag överdrev när jag tänkte att det var mellan 20 och 30 ;)

Jag kollade i pm:et jag fick... å där va det från ring A1 till ring C57, inkl lydnad, freestyle osv då.

Så 57 ringar totalt va det på söndagen

Liknande trådar

R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske... 10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 547
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
1 898
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad... 4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 280
Senast: Milosari
·
Hundträning Jag ska gå i pension senare i år och börjar planera "pensions-valp" :-) Vet inte hur länge efter pensionsdagen jag ska lyckas hålla mig...
Svar
12
· Visningar
1 258
Senast: movi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka