Hundmässan i älvsjö?

F

Fridan

När kommer hundmässan i Älvsjö att vara? Har den kanske redan varit? Har för mig att den brukar vara på hösten men jag hittar ingen info om den någonstans.
 
Sv: Hundmässan i älvsjö?

Om du menar HUND2006, så är det 9-10 December.
Det är för övrigt alltid i December..
 
Sv: Hundmässan i älvsjö?

Hundmässan brukar alltid vara i slutet av året.
I år hålls den 9-10 december.
 
Sv: Hundmässan i älvsjö?

Får jag också tala om mässan pågår under 9-10 december. :D :angel:
 
Sv: Hundmässan i älvsjö?

OK :)
Tusen tack för era svar. Ska absolut dit och kolla in alla voffisar.

// F
 
Sv: Hundmässan i älvsjö?

Jag hade en plan på att jag skulle ta mig ner i år igen (var nog 5år sen sist). Har till och med varit så förutseende att jag förnyat min funktionärslegitimation så jag ska ta mig in gratis :)

Förra året skulle jag på utlandssemester veckan efter och ville inte bränna några pengar på Stora Stockholm, för det går pengar där inne av ngn anledning...

Ska se om jag kan lura med mig sambon på minisemester till stockholm?

Javan
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
519
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 865
Senast: tuaphua
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
981
Senast: Myrten
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 247
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Konsten att välja ett bra hundnamn
  • Akvarietråden V
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp