Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag behöver bra bollar att kasta, som inte omedelbart blir söndertuggade.
Och så något att kasta ut i vattnet för att simma efter och hämta.
I höstas så hade jag oändligt med äpplen att tillgå men det har jag inte längre.
Så hur gör jag nu?
Kong extreme brukar ta ett tag att tugga sönder, även för de mest ihärdiga hundarna Finns som både boll och kong, tror ej att de flyter dock.
Den ser toppen ut.Finns dock en kong-klump med snöre som flyter!
Kong Aqua float
Att kasta med alltså?Jag kör med Starmark treat dispensing chew ball i största storleken, har haft den i två år utan att den gått sönder. Små bollar kvävs dom på om man har otur.
Att kasta med alltså?
Den ser lätt och bra ut för mig som inte kan kasta bollar.
Sådana där med tillhörande slunga då?
Går de att använda?
Jag skulle ha nytta av litet kasthjälpmedel.
Ett alternativ till att kasta saker är även att gömma saker. Att nosa och leta är roligt och stimulerande.Jag behöver bra bollar att kasta
Men det kan man ju göra med vad som helst.Ett alternativ till att kasta saker är även att gömma saker. Att nosa och leta är roligt och stimulerande.
Jag behöver bra bollar att kasta, som inte omedelbart blir söndertuggade.
Och så något att kasta ut i vattnet för att simma efter och hämta.
I höstas så hade jag oändligt med äpplen att tillgå men det har jag inte längre.
Så hur gör jag nu?
Jag har två bollar med snöre i, från Gappay. De är nu inne på sin andra Schäfer och det finns inte ett märke på dem. De flyter dock inte, så i vatten använder jag bollkastare och gasfyllda tennisbollar. De brukar hålla en säsong i varje fall.
Jag gillar Orkas hundleksaker, de håller suveränt, de flesta flyter (vad jag vet), studsar och far, och de är lätta att rengöra.
Gillar Safestix från Kong skarpt, även om det ser lite ut som om hunden har snott en helt annan typ av leksak från matte. De håller bra och är jättekul enligt Breeze. Han får numera springa med en sån i munnen i skogen för att inte äta pinnar.