Hunden försökte tvinga katten att lukta...

Alindra2000

Trådstartare
Skulle nyss låta mina hundar och föräldrarnas katt träffas då tanken är att dem ska vara under samma tak några mån. Ena hunden tyckte att det var väldigt ointressant då katter är så vanligt runt henne. Dock tyckte min lilla staff annorlunda. Kissen låg lugnt i mattes famn och tyckte väl att den lilla hunden va rätt jobbig som ville hälsa. Han försökte desperat få lukta katten i rumpan men de tyckte kissen va en dålig ide. Då helt plötsligt så vänder hunden och trycker upp sin rumpa i ansiktet på katten som att " men kolla du får lukta på mig", katten tyckte att hunden va rätt äcklig och försökte komma undan, medan hunden helt desperat fortsatte försöka få den att lukta på honom. Haha.. ja vad säger man? knashund.

Sv: Hunden försökte tvinga katten att lukta...

haha jo.. men de här va extremt. Han mosade nästan katten på kuppen. Han menade väl men de blidde lite fel. Men så är han en staff också, inte kända för att vara så smidiga :smirk:

Liknande trådar

Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 623
Senast: Ragdoll
·
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
1 438
Senast: Trassel12
·
Hundhälsa Ska försöka fatta mig kort. Har en 9 årig okastrerad Chihuahua tik. Hon har varit frisk förutom några småsaker under årens lopp. I...
Svar
0
· Visningar
496
Senast: cassina
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
3 316

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025
  • Ridskoleryttare

Omröstningar