Hundanamn hjälp!!

simba_112

Trådstartare
Vänder mig nu till er gott folk. Min hjärna står tom och jag behöver ett riktigt snyggt namn till min kommande valp. Har hur många som helst men fick mail från uppfödaren idag och då har hon bestämt att de ska heta Elegance och sedan helst en artist som börjar på E. Så gnugga geniknölarna. Det är en tik jag ska ha kan jag tillägga. Det ska vara ett snyggt namn!
Elegance E ??!?
HJÄLP!!!:bump:

Sv: Hundanamn hjälp!!

Tycker jag du ska göra. :D

Min valp som jag hämtade igår heter "Better than sex". :D

Haha....ja det finns ju lustiga namn!!
Har kontaktat uppf och det måste inte vara en artist så hennes namn blir nog Elegance Erela of Ice (Erela betyder ängel).
Och så kennelnamnet före...låååååååångt namn:eek::rofl:

Vill gärna höra lite åsikter, men enligt mig själv har jag hittat ett klockrent namn till nästa vovve;
Barvestad's Elegance Esarosa.
Esarosa betyder white wolf, och vad passar bättre till det om inte en vit herdehund!!:banana:

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
1 463
Senast: Trassel12
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 909
Senast: geting
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 146
Senast: valpköpare
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 486
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka