Gnist

Trådstartare
Vilka ska anmäla sig dit då?

Till Hamar verkar jag ju bli ensam bukefalist, men jag kan anta att några av er ska ställa i Stockholm ;)
 
Sv: Hund2006

Jag åker!

med min Junior (Bimvalp i svenstavik... alltid vunnit sina juniorklasser)
 
Sv: Hund2006

Jag åker med 2 unghundar och en junior som ska ställas på söndagen + eventuellt en hund till som i så fall ställs på lördagen.
 
Sv: Hund2006

Jag ska oxå ställa söndag, domare Birgitte Schjöth, Danmark

Min pepsi ska som sagt följa med...

pepsi009.jpg
 
Sv: Hund2006

Du blir inte ensam i Hamar, jag ska dit. Men tyckte inte det var någon idé att skriva i din tråd. Onödigt att skriva i denna också kanske. Stockholm ska jag också till.
 
Sv: Hund2006

Hoppas det går bra både i Hamar & Stockholm då :)

Btw, så får du skriva i vilka trådar du vill :cool:
 
Sv: Hund2006

Jag har redan anmält mig till Stora stockholm. Tyckte det var lika bra att göra det medans jag hade pengar! ;)
I våras kunde jag ju inte åka till Lilla sthlm för jag hade inte råd *fan*


Så nu har vi nog fått en lösning på matproblemet hos min hund också så nu ska han gödas ordentligt till stora stockholm! ;)


//Seabaz, som idag ställde kompisens hund till vinst! :banana:
 
Sv: Hund2006

Vi får väl hoppas att vi båda kommer hem med bra bedömningar på våra hundar ;)

Jag är mest nyfiken på vad den outställda juniortiken kommer att få för bedömning.. De andra två vet jag ju hur de står sig mot den svenska, norska och finska konkurensen:D
 
hamar

jag ska ställa min lilla briard i hamar :love:
får se om jag ska tockholm oxå, har inte bestämt mig ännu.. när går anmälningstiden ut ? :confused:

/ Carro
 
Sv: Hund2006

Anmälningstiden via internet utgår den 6 november 2006.

Anmälningstiden via post utgår 29 oktober 2006.
 
Sv: Hund2006

Jag ska ställa!!:)

Är helsugen nu, har inte ställt sen Askersunds nationella.

Ska ju ställa min enda lilla vovvs Nikita som junior...hon blir 14 mån 11december...precis efter utställningarna. Jag ställer på lördagen.
 
Sv: Hund2006

Påhejjare behövs alltid ;)

Fast du får det tufft om du ska springa och hejja på allihopa :rofl:

Btw: Hur gick fågeljakten?
 

Liknande trådar

Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 662
Senast: Tantan
·
Hundträning Skulle vilja utbilda en hund till att upptäcka cancer. Någon som har gjort det här (eller annan specialsök) som vill berätta om vägen...
Svar
2
· Visningar
501
Senast: Migo
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 466
Senast: Rugge
·
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
517

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp