Jag hoppas hon gör sig av med hunden, för hundens skull.Hunden låg i sängen..reste sig med benet i munnen och gick,kompisen gick efter, arg för att hunden morrat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hoppas hon gör sig av med hunden, för hundens skull.Hunden låg i sängen..reste sig med benet i munnen och gick,kompisen gick efter, arg för att hunden morrat.
Hon har väl gjort alla fel som går att göra ungefär.Ja, inte så lätt då glömde tagga @vallhund som ju efterfrågade mer lättläslig text.
Det är min hund som är hos hundvakt.Jag hoppas hon gör sig av med hunden, för hundens skull.
Aha det var inte du alltså.Det är min hund som är hos hundvakt.
Jag har inte haft en sån konflikt med honom. Han tog bröd från bordet en gång då skällde jag ut honom och han morrade åt mig och lufthögg lite men efter det har han inte haft någon konflikt med mig. Jag brukar platsa honom med korv på tassarna och säga varsågod eller ta korven och ge den från handen. Jag är lite ledsen att han bet min vän.Kanske var det så här; Han ville ha sitt ben och blev osäker på om du tänkte ta det. Då han morrade blev du arg och han blev övertygad om att du tänkte sno hans ben och sen eskalerade det.
Om det är en osäker jycke så skulle jag se till att säga nej när han morrar och sen avleda med glad röst.
Nej det är från hundvakten skickat på telefonen.Aha det var inte du alltså.
Jag hade varit arg istället för att hon ger sig på min hund när han går undan.Jag har inte haft en sån konflikt med honom. Han tog bröd från bordet en gång då skällde jag ut honom och han morrade åt mig och lufthögg lite men efter det har han inte haft någon konflikt med mig. Jag brukar platsa honom med korv på tassarna och säga varsågod eller ta korven och ge den från handen. Jag är lite ledsen att han bet min vän.
Hunden låg i sängen..reste sig med benet i munnen och gick,kompisen gick efter, arg för att hunden morrat.
Det är min hund som är hos hundvakt.
Ja tyvärr jag fick detta nu ikväll över messanger:/ hade bitit honom så han blödde i handen.Va?! Har hundvakten försökt uppfosta din hund och strykt upp den, för så tolkar jag att "vi rök ihop"
Allvarligt?!
Den personen hade jag bett fara åt helvete på ren svenska
Jag upplever honom dock inte som osäker,han känns väldigt trygg, med lite pondus på rätt sätt. Lätt att ha att göra med förutom resursförsvaret.Kanske var det så här; Han ville ha sitt ben och blev osäker på om du tänkte ta det. Då han morrade blev du arg och han blev övertygad om att du tänkte sno hans ben och sen eskalerade det.
Om det är en osäker jycke så skulle jag se till att säga nej när han morrar och sen avleda med glad röst.
Ja tyvärr jag fick detta nu ikväll över messanger:/ hade bitit honom så han blödde i handen.
Jag upplever honom dock inte som osäker,han känns väldigt trygg, med lite pondus på rätt sätt. Lätt att ha att göra med förutom resursförsvaret.
Jag hade nog sträckt mig så långt att inte sälja valp till TS.Med tanke på att personen verkar ha försatt sig i denna situationen själv och dessutom staffat hunden för det så hade jag inte haft ett uns empati över bettet.
Lämna aldrig hunden där igen.
Nåja, nu tycker jag inte det är hennes fel att hundvakten är idiot, förhoppningsvis var det sista gången hunden var hos honom.Jag hade nog sträckt mig så långt att inte sälja valp till TS.
Jag hade nog sträckt mig så långt att inte sälja valp till TS.
Varför ? Uppriktigt intresserad !Jag hade nog sträckt mig så långt att inte sälja valp till TS.