Hund på flygplats SVAR SNABBT

CA

Trådstartare
Ska köra pappa til flygplatsen imorn kl 05, och eftersom att det tar ett tag, så ska hunden med för ingen är hemma, och då är min fråga:

Får man ta med sig hunden in på flygplatsen utan att resa?

Sv: Hund på flygplats SVAR SNABBT

Skulle jag tro, har sett folk spatsera runt med hundar vid incheckning flera gånger.

//E

åh vad bra :)
Vill inte gärna lämna henne ensam hemma flera timmar.
Tack för svaret!

Mina föräldrar mötte oss på flygplatsen en gång och hade hunden, då valp, med sig där. Det gick bra.

På Arlanda får endast ledarhundar och hundar med resedokument vistas. Jag antar att det är så på alla flygplatser. Sök på www.lfv.se, klicka på din flygplats och leta dig fram.

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 207
Senast: Hermelin
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 244
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 565
Senast: fixi
·
Fritid Om några veckor ska jag för första gången åka till London på semester en vecka. Jag ska bland annat se Harry Potter och det fördömda...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 318
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar