MissourisTopsanna
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
blir lite orolig då jag upplever att hunden flåsar onaturligt mycket vid vila och då hon sover. Trodde först att det var stress, men eftersom det bara är då hon vilar och sover tror jag inte det längre. Hon är nyligen kastrerad utan att ha fått smärtstillande så jag började ge henne antiinflammatoriskt och smärtstillande för att se om hon flåsar av smärta, men märker ingen skillnad. Ska ta henne till veterinären imorgon om det fortsätter. Men känner ni igen det, vad tror ni det kan vara? (Värme är också uteslutet då jag provade ha fönster öppet så det är svalt här och ungen annan hund svettas)
Dryg mobil. Visste inte att hon var kastrerad före hon kliade henne på magen och såg det helt färska stygnen. Så jag tempade henne 38.9 och gav henne smärtstillande och antiinflammatoriskt. Ja det blir veterinär imorgon om det inte ger med sig.
Det låter som att det mycket väl kan bero på smärta då!
ne tyvärrGår videon att se nu?
Om hunden kommer från gatan kan hon såklart vara överstressad av att vara i ett okänt hem med en okänd människa och hund.