urkella
Trådstartare
Här om dagen när jag var ute med mina hundar såg jag en större grå (hund?) i skogen. Men efter tanke så vet jag inte om det var varg eller hund. Den var ganska stor säkert en 10-15 cm över knähöjd på mig (jag är 176 cm lång), men tanig. Det som gjorde mig mest fundersam var att jag inte kommer på någon större grå hundras som har sloksvans eller vad man ska säga. Vad jag kunde se hade den inget halsband och ingen människa syntes till. Mina hundar som alltid brukar skälla vid syn av annan hund sa inte ett knysst fast den först sprang framför oss sedan vände den och sprang förbi igen en bit inne i skogen. Har inte haft den i tankarna förens jag läste i tidningen att vi kan få varg i länet då en hona bosatt sig några mil norr om där jag bor.
Vad tror ni jag stötte på ? Var det en varg var det tur att den inte kom när jag försökte kalla på den för att se om den hade halsband XD
Vad tror ni jag stötte på ? Var det en varg var det tur att den inte kom när jag försökte kalla på den för att se om den hade halsband XD