Hund-Buketräff norr om Sthlm på söndag?

Kalaspinglan

Trådstartare
Vem är på?
Är lite ensam och troligtvis jättesocial och understimulerad på söndag. Vore det inte lite skojj om vi kunder träffas någonstans norr om Stockholm (gärna nära pendeltåget.. tänkte provåka med vovven för första gången) och gå ut med hundarna? Träna lite tillsammans? Eller bara fika eller så?
Någon?

Sv: Hund-Buketräff norr om Sthlm på söndag?

Ååå va kul! Men jag kan tyvärr inte på söndag! Men en annan dag kanske???

Var är norr om Stockholm????
Kan inte på söndag, nämligen.

Ingen aning... Någonstans efter pendeltågslinjen mellan Bålsta och Karlberg? *S*

Oj, det var nog mer än min geografi kunde....Bålsta vet jag, men Karlberg :confused: :angel: .
Men som sagt, kan tyvärr inte om det blir på söndag

Hehe..
Ja men.. jag har ingen aaaaning om var bra ställen att träffas på är. Kanske till och med dra till med en träff vid Ultuna i Uppsala? Fina områden att gå på. Å andra sidan kan man lika gärna träffas i Sigtuna? Eller varför inte en stadspromenad i Sundbyberg? Eller varför inte Järvafältet i Jakobsberg?
Bestämma plats kan man göra sist, när man ser intresset och var folket bor någonstans.. :-)

Åååå... mjukglass på kajen i Sigtuna... har de öppet fortfarande? *mums*
Fast där går det inte att släppa hundarna...

Jag är gärna med, men inte just nu... Har jobb upp över öronen så jag kommer inte lös... Jag kan träffas vart som efter den linjen! Om en månad så där :crazy:

Tro det eller ej, men Ultuna vet jag i alla fall var det ligger.....

VA? Näää.. nu har du googlat och fuskat.. *S*
Vi brukar faktiskt träffas där en gång i månaden med Ridgeback-klubben. Jättetrevligt!!!

Ser att de har träff nu på söndag. Så finns det ingen som vill leka med mig här, så får jag väl åka till Ultuna istället. Titta gärna dit och se på alla fina Ridgeback!!!

Senast ändrad:

Jag är på om det blir nåt på söndag! :banana:

Men ja vill oxå följa me :)
Har en väldigt glad å sprallig, "älskar andra hundar" vovve, men inte så social tränad... ;) Behöver verkligen träffa hundar.

Men finns de ingen som bor närmare typ täby eller nått?... stackars hunden vill ju inte åka så långt... å inte matte heller för den delen :angel:

Jag kan åka en bit! Vill också gå på buke hund träff! Nästa helg kanske???

Ja men om inte annat så får väl ses igen... :D =) så får vi ta djuren me oss den här gången :)

Jaaa! Vi kan ju gå på Buke-hund-promenad! Men vet inte om jag vågar låta dig träffa min hund, du kanske kidnappar henne också ;)

Bah... de va de värsta ja hört ;)... skulle jag.. kidnappa din hund?? :angel:
Jag va ju bara lite frestad att ta hem ett par av djuren från skansen... eller ok, nästan alla djuren men en älg e svår å smuggla innanför jackan :D

Det blir nog du som försöker kidnappa min Benso ska du se :banana:

Okej. Nytt försök.
Vad säger ni? Ska vi träffas på lördag?
Jag föreslår (om alla har tillgång till bil) att vi träffas vid flygfältet i Barkarby intill Järvafältet (bakom IKEA). Där finns det gått om promenaduttrymme, och också möjlighet att släppa hundar som är lydiga. :-D

Vad föreslår ni???!

Haha, vi kanske kommer hem med varandras hundar ist! :p

Men kan du på lördag eller kommer killen då?

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 870
Senast: Hermelin
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
3 235
Senast: Acto
·
R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
6 196
Senast: LaMagia
·
Hundavel & Ras Hej! Jag planerar att skaffa valp framåt våren/sommaren 2021 men har en hel del beslutsångest och känner att jag behöver hjälp från er...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
8 805
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar