Hund 2009!!! :)

Sv: Hund 2009!!! :)

Jag kommer med mina två damer som ställs på söndagen och ska se till att kolla på en god vän som tävlar junior hanling SM på lördagen. :laugh:

den goda vännen i detta fallet är mig? ;) :D

jag är där lördag (sm i juniorhandling!!!!) och tävlar i juniorhandling på SHU's tävling på söndagen (och tittar på saluki bedömningen såklart!).

vi ses där! :bump:

Då kanske vi syns där, lär vara och springa i grannmontern en del, måste bara få ledigt från jobbet först:crazy:. Men i år har jag inga planer på att jobba där. Min plan är att åka dit och titta på skäggiga vackra hundar:love:.
Den allra vackraste kan tyvärr inte ställa upp, då han blev biten på dagis och fick massa päls bortrakad här och där när dränagen sattes. Men det är ju tur för konkurrensen:angel:, man måste ju vara lite partisk, sen att inte domaren ser hur vacker han är, det är ju en helt annan sak:confused:...

Ja! Jag har alltid velat se en riktigt väl utförd breakdance! Sedan tycker jag ju att riverdance är lite häftigt också så du kanske ska ta med steppskorna? :idea:

Tror ni det är lätt att ta sig med hund från Hägersten (Formule1-hotellet) till mässan med allmänna kommunikationer?

:bump:

Vet inte om du fått svar...

Det är jättelätt! Hotellet ligger vid telefonplan(om jag inte mins fel) därifrån går buss 142 var tionde min(tar ca 15 min att åka) till Älvsjö station, sen 5 min promenad!

Går också att gå, tar kanske 30-40 min.

Jag ska gå och titta på utställningarna om jag hittar hundvakt och sällskap på mässan...någon frivillig som vill titta med mig?

Har aldrig varit där och tittat så det ska bli spännande!

Lycka till alla som ska ställa:bump:

en schäfer (bruksschäfer ej utställning) och en långhårig normaltax. Ska inte ställa ut utan göra reklam för min hemsida som jag inte får nämna här ;-) Det handlar om Försvunna och upphittade djur iaf.

*kl*

Jag ska dit med sambon och flanera.

Vid tillfällen som dessa önskar jag att det funnits en bukefalist-t-shirt eller nåt!

Men gud, man vill ju kunna vara hemlig och smyga runt :eek::D

C som möjligtvis kommer trippa runt på Hund och speja :p

hihi ja jag lär ju inte vara så svår att missa med min hemsideadress på jackan både fram och bak. Säg gärna hej ;-)

Jag funderar på att komma och kolla på söndagen om det inte är så att jag jobbar förståss, men det vet jag inte ännu om jag gör eller inte..

Liknande trådar

Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 399
Senast: ufot
·
Övr. Hund Försöker slippa ett bilbyte och ändå få in tre hundar, så kikar på lite olika lösningar. För det första ska en ny takbox inhandlas...
Svar
17
· Visningar
1 008
Senast: BornAgain
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 564
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 317
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka