Human Behaviour (travaren)

Sv: Human Behaviour (travaren)

va?! :confused: nej va trist!

tyckte det var så spännande med en travare med eng.fullblodsinslag!

Tror att det hände i helgen, läste om det i Trav och Galoppronden innan idag. Tydligen så var det pga någon skada i ena benet som inte blev bra! Därför bestämde de sig för att ta bort honom.. Tråkigt tycker jag.. :(

myfairlady91 skrev:
Tror att det hände i helgen, läste om det i Trav och Galoppronden innan idag. Tydligen så var det pga någon skada i ena benet som inte blev bra! Därför bestämde de sig för att ta bort honom.. Tråkigt tycker jag.. :(

Men neej!
:(

Han avlivades förra veckan. Han hade problem med skador flera gånger under sin karriär. Efter den senaste blev han inte helt fräsch igen så det beslutades att han skulle få vandra vidare. Han avlivades på sin tränares gård och ligger begravd där, brevid Delmonica Hanover.

Han var ju på många sett en uppseendeväckande häst. Inte bara för att han vara vacker och bra, utan även för att han var 25% fullblod.

Nej vad synd. Han var ju verkligen vacker!

Näääeeee.... :cry: Har jag missat helt.... Tråkit...

Det är konstit det där hur man ser på en häst. Allt tjatande, inte minst från Hans G ;) , om hur vacker han var.
Är det bara jag som inte såg det? Visst var han fin och hade utstrålning men vacker som en tavla det håller inte jag med om :devil: :o

När Hans G pratar brukar jag stänga öronen... Det gör jag även när Micke Nybrink öppnar munnen. :devil: :crazy:

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
321
Senast: Unafraid
·
Trav Jag undrar hur man får en travare att galoppera i vagn då han kan galopp i ridningen, från marken osv men i vagn när jag säger kommandot...
Svar
2
· Visningar
854
Senast: Kamomilla
·
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en...
39 40 41
Svar
809
· Visningar
23 278
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
997
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V