Tonto
Trådstartare
Jäklar vad billigt! Det är typ vad tre områden kostar här.Jag har aldrig fått huvudvärk eller migrän av botoxen, däremot känns det ibland som träningsvärk i ansiktsmusklerna precis när botoxen börjar verka. Det går över efter 2 dagar eller så. Det gör alltså inte ont, känns bara lite märkligt.
Tänker att det är större risk för att ögonbrynen sticker iväg/sänks när man får av medicinska skäl - eftersom de förmodligen inte lägger på samma ställen som när man gör det av kosmetiska skäl. Åtminstone min behandlare berättar ofta varför hon lägger på vissa ställen (lägger här för att få lyft där etc).
På mig känns sticken inte så mycket, mer än på några ställen där man har tunn hud mot ben. Det gör inte ont men kan vara lätt obehagligt typ. Betalar fö 3900kr för hela ansiktet inkl gratis återbesök efter 2 veckor.
Tycker det är väldigt skönt att gå till någon som hållit på med det länge och som inte är extremt fixad själv (hon behandlar såklart sig själv med) eftersom jag tror att man lätt kan få en snedvriden syn på vad som ser naturligt ut annars och kanske lättare dras med i trender.
Inte för att det är fel med att vara extremt fixat med botox och fillers alltså men det är inte vad jag är ute efter. (Även om jag planerar liiite fillers i framtiden).