Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har rätt mycket smink oftast, och tar aldrig bort sminket från ansiktet på kvällen, tar enbart bort ögonsminket med en pad ur en sådan där sminkpads burk med lite olja på när jag ligger i sängen typ. Trots att jag aldrig tar bort ansiktssminket så har jag inga problem med finnar och ser inget negativt med det
jag har lite olika ansiktskrämer och ögonkräm som jag brukar sitta och roa mig att applicera (ovanpå sminkbasen) framför tvn typ.
Har rätt mycket smink oftast, och tar aldrig bort sminket från ansiktet på kvällen, tar enbart bort ögonsminket med en pad ur en sådan där sminkpads burk med lite olja på när jag ligger i sängen typ. Trots att jag aldrig tar bort ansiktssminket så har jag inga problem med finnar och ser inget negativt med det
jag har lite olika ansiktskrämer och ögonkräm som jag brukar sitta och roa mig att applicera (ovanpå sminkbasen) framför tvn typ.
Jag tvättar ansiktet i ljummet vatten, utan tvål, när jag vaknar, och torkar det med handduken .Hur ser er hudvårdsrutin ut? När ni vaknar på morgonen tills ni lägger er på kvällen.
Vilka produkter använder ni, hur använder ni dom och vad har ni för ansiktstyp?
Vilken produkt kan ni inte leva utan? Har ni gjort någon ansiktsbehandling?
Jag använder just nu (pga taskig ekonomi) enbart produkter från La Roche Posay.
Och i dagsläget har jag bara två produkter, som jag dock älskar.
Som rengöring använder jag Effaclar rengöringsgel.
Sen använder jag Hydreane Riche som fuktcreme.
Jag kör också handkräm i ansiktet lite då och då. Den som jag råkar ha på händerna (Senast Crabtree&Evelyn med apelsindoft ). Mina händer tenderar bli magiskt torra.Jag smörjer in ansiktet när jag har duschat (med handkräm ). That's it! Sminkar mig extremt sällan. Har väldigt bra hy om än lite torr på vintern. Alla mina yngre vänner är avis på min hy.
@Tonto Paulas Choise har jag också hört bra om. Jag står och väljer mellan en peeling där ifrån eller en pumpapeeling från Peter Thomas Roth (någon som testat den?).