Hudproblem hos golden (och andra raser..)

Angelina

Trådstartare
Någon mer som råkat ut för mjällighet och överproduktion av pigment hos golden eller andra raser?

Min hund har med medicin och bad blivit mycket bättre men inte bra och nu är det återbesök hos veterinären. Känns inte kul att ha en underbar och världsbäst goldentjej och så ska hon behöva dras med hudproblem. Jag vill att hon ska bli frisk!!!

Tips emottages tacksamt!!!
 
Sv: Hudproblem hos golden (och andra raser..)

Hej!
Alltid tråkigt när hundarna inte är pigga..
Vad har de tagit för prover? Har de undersökt så att sköldkörteln fungerar normalt och att hon inte har rävskabb tex?
Vad är det för slags bad och medicin hon har fått?
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
11 493
Senast: Sezziyanen
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 526
Senast: Sasse
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har idag en hund på ca 2 år, en terrier brasileiro (tik). I framtiden skulle jag vilja ha två hundar och har tänkt mycket på...
Svar
2
· Visningar
811
Senast: Sandora
·
R
Hundavel & Ras Nu behöver jag bukes samlade kunskap för jag blir själv inte riktigt klok på vilken ras jag ska välja. För att göra en lång historia...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
8 123
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp