Jag har fortfarande inte fått tag i hovis så frustrerande när han inte svarar... Men han kommer och fixar hovarna på de andra hästarna i stallet nu i veckan så jag ska haffa han då och se till att min häst får sina fötter fixade. Jag har även börjat få bukt med strålrötan. Men för övrigt så står hon kvar i boxen och äter hö hela dagarna. Vet kommer igen i slutet av juli så får vi se vad som händer efter det...
Hur går det själv? Har du varit på nå återbesök än?
Men va jobbigt men tur att han kommer ut till de andra hästarna så du kan haffa honom
Va skönt att du börjar få bukt med strålrötan, den har kommit även på min kuse nu.. inte mycket men ändå!
Jo vi var där förra veckan och tog bort gipset och uppdaterade skon, Hovis sa att nu ska han bli bättre och är han inte det vid nästa skoning om 3 veckor ca så ska vi röntga honom då.. då har det gått 8 veckor och även fast han inte är jättehalt så ser han likadan ut i rörelserna som när vi åkte ni första gången och det är ju det jag blir lite skeptisk till jag vill ju så gärna att man ska se någon förbättring men de kanske är för tidigt..