MsSleepalot

Trådstartare
Om man ska fylla i vilken e-postserver man har och har hotmail, vad skriver man i då? Och typ av server (POP3 eller IMAP)? Och port?
 
Sv: Hotmail

För att få mailprogram (antar att det är det vi snackar om?) att fungera med hotmail måste du använda dig av Hotmail Popper (http://www.boolean.ca/hotpop/), anledningen till detta vet jag inte riktigt, men det fungerar i alla fall inte annars.
 
Sv: Hotmail

Var visst en begränsning på denna
The trial is fully functional but will expire after you upload and download 100 messages. If you choose to purchase Hotmail Popper, the cost is $17.50.

Jag tror du kan fylla i 127.0.0.1 som server i ditt mailrprogram sen...
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Men det är inte på något sätt en beklagansvärd situation stt ha ett csn-lån att betala på. Så är det bara, förde flesta av oss som har...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
6 858
Senast: Pilot
·
Tjatter Fram tills jag var 30 blev jag kollad typ jämt, även när jag köpte typ trisslotter. Nu fyller jag 38 i år och jag skulle säga att det...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
2 400
Senast: MML
·
IT & mobiler Går det att komma i kontakt med Telia utan att ringa dem? Jag avskyr att prata i telefon men hittar inga alternativa kontaktvägar och...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 279
Senast: Hedinn
·
Juridik & Ekonomi Så jag håller på att flytta min pension som ligger hos Skandia som min tidigare arbetsgivare betalade in. Jag började med detta i höstas...
Svar
15
· Visningar
1 546
Senast: Erik XIV
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp