Hotell med spa nära Landskrona

BernT

Trådstartare
Ska till Landskrona i april och behöver bo på hotell. Finns det något nära Landskrona som har spa? Helst max 30 min med taxi från Landskrona. Har kollat booking men blir inte mycket klokare. Är Ängelholm långt bort? Hur är trafiken tidigt på morgonen på E4? Ska vara på plats i Landskrona typ 07 då har väl inte rusningen ens börjat?

Ska till Landskrona i april och behöver bo på hotell. Finns det något nära Landskrona som har spa? Helst max 30 min med taxi från Landskrona. Har kollat booking men blir inte mycket klokare. Är Ängelholm långt bort? Hur är trafiken tidigt på morgonen på E4? Ska vara på plats i Landskrona typ 07 då har väl inte rusningen ens börjat?
Jag googlade snabbt - hotell Öresund verkar väl nice?

Det är E6, inte E4, som går utanför Landskrona.

Rusningen börjar nånstans vid 7, men det brukar flyta på ganska bra så länge det inte blir olyckor. Det tar ca 30 min mellan Ängelholm och Landskrona, lite mer kanske eftersom du ska in och ut från städerna.

Men det borde ju finnas bra spahotell i Malmö eller Lund? Det är ju mycket närmre än Ängelholm.

Rusningen börjar nånstans vid 7, men det brukar flyta på ganska bra så länge det inte blir olyckor. Det tar ca 30 min mellan Ängelholm och Landskrona, lite mer kanske eftersom du ska in och ut från städerna.

Men det borde ju finnas bra spahotell i Malmö eller Lund? Det är ju mycket närmre än Ängelholm.

Okej men då borde jag klara mig från det, jag ska vara framme 7 och tänkte vara där lite tidigare. Så lär ju behöva åka typ 06 0615. Är inte katastrof om jag blir lite sen (ska inte passa tåg eller så) men bra att veta att det börjar såpass tidigt ändå.

@Diskurs

Kollade deras spa-sida nu och det såg ju mysigt ut! Får nog bli det :) tack för tipset!

Fast om jag tolkar det rätt så öppnar deras spa inte förrän i oktober?
Jag har tyvärr inget bra tips på boende, men vill ge en liten varning om att det ofta blir stopp pga olyckor på E6 mellan Hbg och Lund/Malmö. Så du ska veta att det finns en risk att bli stående.

Fast om jag tolkar det rätt så öppnar deras spa inte förrän i oktober?
Jag har tyvärr inget bra tips på boende, men vill ge en liten varning om att det ofta blir stopp pga olyckor på E6 mellan Hbg och Lund/Malmö. Så du ska veta att det finns en risk att bli stående.

Haha meeeen! Det missade jag. Jag kollade bara på bilderna :idea:

De enda spa-hotell jag alls kan komma på är Ystad saltsjöbad och Skansen i Båstad. Båda rätt långt från Landskrona ...

Lite annorluda hotell men verkar ha bra spa. http://trivasparaa.se/hotell/

Annars verkar Clarion Grand Hotel i Hbg ha spa.

Jag skulle helt klart bo i Hbg oavsett. Väldigt nära Landskrona.

Jag googlade snabbt - hotell Öresund verkar väl nice?

Det är E6, inte E4, som går utanför Landskrona.

Öresund är ok, börjar bli lite slitet men som sagt så flyttar ju hotellet i oktober. Frukosten är bra dock tycker jag. Inget spa än.

Ska man bo i Landskrona är det nog det enda vettiga alternativet. Annars är ju Helsingborg smidigt, bättre utbud på både hotell och aktiviteter/restauranger kvällstid.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 395
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 047
Senast: Anonymisten
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 637
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 229
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar