Hot or Not - western Edition 2.0

Sv: Hot or Not - western Edition 2.0

Jodå, om du ska rida barrel eller pole bending :angel: Och det beror på fuxfärgen. Bild! ;)

Hot or not att ha (träning, eventuellt provapåtävling):

- naturfärgat westernträns till svart hoppsadel

- svart westernträns med silverdetaljer till svart hoppsadel? (troligen sämre kvalité än ovanstående)

- Hunterträns (mörkt brunt eller svart, inga detaljer, slätt läder)

- klassiskt träns med äppelgröna bettskivor, äppelgrönt glitterpannband, grön snodd till stigbyglarna på sadeln samt benlindor? :angel: (ej snokrem och löööös engelsk nosgrimma)

Njaa, jag satsar ju snarare på wr, wh och trail. Kanske eventuellt lite reining.
En bild, jag ska se vad jag har! Finns inget nytt, har en från i höstas
IMG_0675_zps7a8b3cb1.jpg

Med den mörkare fuxfärgen borde inte va något problem . Lime/skrikgrönt absolut (säger den som är en sucker för limegrönt och turkos). Det finns ju någon sida där man kan lista ut vilka färger som passar bäst, hobby horse kanske?

Bland galopphästar har jag sett den färgkombinationen på fuxar, sjukt snyggt enligt mig! Sen om det är vanligt i western utanför barrelracing är en annan femma! ;)

Lånar min egen knapp och livar upp tråden med en vardags- hot or not från mig i skogen..

hot mina batterivärmda sockor som snart kommer i paket!

not förfrusna tår..

not ryttare som haltar där h'n går

hot sjukgymnastik till häst!

not när sjukgymnastiken inte fungerar..

hot välartade westernhästar

not otrevliga ångvältar till hästar a la ponnyakuten ( jepp, jag kollar på barnprogram!)

Fler hot or not!!:)

Liknande trådar

F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
6 175
Senast: zassoo
·
Hundavel & Ras Visste inte riktigt om jag skulle slänga ut frågan i den allmänna tråden eller skapa en egen, men kör på egen. Vilka brukshundar bör...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
11 495
Senast: Tonto
·
Samhälle Jag postar en ny tråd för ett inlägg som nedan bör man bemöta. Först så gav du mig en varning för att jag gav ett exakt referat av vad...
71 72 73
Svar
1 449
· Visningar
78 764
Senast: turbofling
·
F
Tjatter Men vi kör väl ytterligare en omgång för att inviga nya året? Idén är alltså att inom en tidsperiod av 90 dagar införa en eller hundra...
24 25 26
Svar
513
· Visningar
26 719

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka