Hot or Not - western Edition 2.0

Sv: Hot or Not - western Edition 2.0

set

Senast ändrad:

Här är en sån väst
216873_213785112007077_5794389_n.jpg

Ett exempel på fransar:
297117_237090899676498_865704913_n.jpg

Ibland är det superlånga fransar som sitter i tofsar på armar och rygg. Och fjädrar....

Haha, när ni pratar urringat så tänker jag på västar där man, om man varit naken under, visat bröstvårtorna. Hot or not? :rofl:

Försökte få upp min bild men det gick inte :( haha förstår att det var din första tanke, hade nog varit inne i samma sväng om jag inte sätt de förut.

Jag rakade av min häst manen 2012, för halva manen (det bruna delen) började trilla av på vårkanten pga täcket, den hann ju inte växa ut så den blev lika lång igen som den vita delen.
Ingen har egentligen sett att han var rakad på tävlingar det har bara varit om de precis stod bredvid honom som de kommenterat det & han får Mycket finare hals av att vara rakad.
Har inte hittat ngn bra bild.
Den bruna mandelen håller på att trilla av igen så det blir att raka 2013 oxå
men man Spar ju massa tid att slippa totta:)

Man skiter i "Not" och använder varseljacka, varseloverall eller varselväst...

Hot: att se ut som en flamma med reflexboots, reflexskydd, reflexländtäcke, reflexväst och hjälmreflex

Not: bli påkörd

Reflexjackor är ju coola! Hot!

Håller me. Jag har alltid önskat mig en, men de syns för fort hur skitig den är, så jag håller mig till mörka färger. Får då istället sätta på mig min snygga reflexväst, som jag vann hos en westerntränare för några år sen. ;)

Haha hade jag glömt. Perfekt ju! Har en massa barnvästar kvar om du behöver!

Har dom själv hängandes i stallet för insläpp i mörkret!

wrangler;15669934Har en massa barnvästar kvar om du behöver! [/QUOTE skrev:
Är inte så ofta ute i mörkret me barna, men de skulle ju va kanon att ha den dan man får för sig de! :laugh:

Man skiter i "Not" och använder varseljacka, varseloverall eller varselväst...

jo det är ju så det blir från oktober till april ( när gråfärgerna tar över och jag börjar frysa och saknar vinterjackan..). Vid minsta mörker blir det reflexer så vi lyser värre än julgranen... ;)

Men man kan önska att reflexjackor till hästfolk inte måste vara likadana som vägverkets. Börjar känna att det känns roligare om man inte alltid går klädd som ett skogstroll, även om det ligger i min natur...
Kanske ska matcha reflexjackan med annat än neongrön mössa & halsduk... :angel: får fortsätta följa tråden och spana efter vårens trender som kan tänkas matcha till mina reflexer!

Finns limegröna reflexvästar till barn på biltema... eventuellt rosa och blå med. Men jag grabbade tag på en limegrön! :love:

Är neonfärgade träns i plast (kan fasen inte stava till materialet, det är plast som ser ut och känns som läder, helt underbart!) okej?
Har spanat in ett helt set från Abetta med sadelgjord, brösta, träns, tyglar i neonfärger. Det är så läckert! Är det hot till en fux? :angel:

Liknande trådar

F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
6 175
Senast: zassoo
·
Hundavel & Ras Visste inte riktigt om jag skulle slänga ut frågan i den allmänna tråden eller skapa en egen, men kör på egen. Vilka brukshundar bör...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
11 495
Senast: Tonto
·
Samhälle Jag postar en ny tråd för ett inlägg som nedan bör man bemöta. Först så gav du mig en varning för att jag gav ett exakt referat av vad...
71 72 73
Svar
1 449
· Visningar
78 764
Senast: turbofling
·
F
Tjatter Men vi kör väl ytterligare en omgång för att inviga nya året? Idén är alltså att inom en tidsperiod av 90 dagar införa en eller hundra...
24 25 26
Svar
513
· Visningar
26 719

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka