Singoalla
Trådstartare
Jag kan väl inte vara den enda som drabbats i höstmörkret? Jag har verkligen ingenting att klaga på egentligen, det vill jag verkligen vara tydlig med. Det är bara det att det känns som att allting skaver just nu. Jag har kommit efter både på jobbet och med träningen, vilket innebär att det känns som att bestiga ett berg att komma ifatt igen. Jag har gått upp i vikt vilket gör att inga kläder sitter bra. Kylan har gjort att min hy har börjat leva sitt eget liv. Min allmänna lättja just nu har gjort att mina pengar sipprar mellan fingrarna på mig och nu sitter jag här och drunknar i räkningar. Ingenting känns roligt. Både fester och dejting känns slentrian trots att jag har världens bästa människor runtom mig.
Jag pendlar mellan att sitta här nerbäddad i soffan med en sojalatte och känna en enorm tacksamhet över mitt liv, samtidigt som jag känner att jag tappat glöden och inte inte riktigt vet hur jag ska komma på banan igen. Jag känner mig helt enkelt som en dålig version av mig själv just nu som inte lyckas ta tag i någonting alls.
Någon mer som har en höstsvacka? Kan vi dela lite tankar om hur man kommer ur en sådan?
Jag pendlar mellan att sitta här nerbäddad i soffan med en sojalatte och känna en enorm tacksamhet över mitt liv, samtidigt som jag känner att jag tappat glöden och inte inte riktigt vet hur jag ska komma på banan igen. Jag känner mig helt enkelt som en dålig version av mig själv just nu som inte lyckas ta tag i någonting alls.
Någon mer som har en höstsvacka? Kan vi dela lite tankar om hur man kommer ur en sådan?