Höstpynta/ inreda hemma

Mirre

Trådstartare
Jag vill få det lite höstigt (kan man skriva så? :p) och fint här hemma, men behöver lite inspiration.
Så hur har ni gjort för att få lite extra höstkänsla inne?

Lägg gärna in bilder också :)

Shoot!

Sv: Höstpynta/ inreda hemma

Dels så sätter jag ljung i balkonglådorna (visserligen inte inne, men ändå).

ljung2011_2.jpg

Sen har jag ett "årstidsfat" som jag höstpimpar. Det får antingen stå till Halloween eller ända till jul, beroende på när jag orkar "pimpa om det". :D

hostfat.jpg

(förra årets fat, detta årets är "in the making" så att säga)

I övrigt blir det inte så mycket. Ser till att ha fler ljus framme bara, och i år har vi dessutom köpt några prydnadspumpor. Ja, just det, jag pimpar ju min Bukeavatar också. :D

Liknande trådar

Hemmet Jag ska renovera mitt hus nästa år. Mycket är sånt som jag velat göra sen jag och exet flyttade in för en massa år sedan och har således...
2
Svar
20
· Visningar
804
Senast: MiaMia
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 947
Senast: Cattis_E
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 412
Senast: monster1
·
Fritid Jag jobbar med ett väldigt socialt yrke, något som jag trivs med men på ledig tid så vill jag typ vara själv och bara ta det lugnt. Det...
2
Svar
33
· Visningar
1 534
Senast: Bexzor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar