Hostmedicin som verkligen hjälper

Det har jag också fått! Jag googlade och hittade att jag inte var ensam och det troligtvis rör sig om kramp i gallgångarna. Vidrig smärta! Gör så ont att man knappt får luft! Sen jag upptäckte att det hade med hostmedicinen att göra så tar jag aldrig sett igen! Inte någon. Inte värt det!
Intressant! När jag hade hosta ngn gång (långt innan pandemin) och var på apotek för hjälp så förslog hen Bisolvon och ifrågasatte starkt att jag skulle fått ont av det, men hemma var vi övertygade eftersom det försvann i samma stund som jag slutade med den (hostan var dock kvar)

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag fryser väldigt mycket när jag är i badhuset med barnen och badar, så pass att jag idag har ont i kroppen efter gårdagens besök på...
Svar
15
· Visningar
663
Senast: Fille
·
Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
475
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
861
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 214
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • FÅRtråden
  • Bråkande hundar