Hostmedicin som verkligen hjälper

Det har jag också fått! Jag googlade och hittade att jag inte var ensam och det troligtvis rör sig om kramp i gallgångarna. Vidrig smärta! Gör så ont att man knappt får luft! Sen jag upptäckte att det hade med hostmedicinen att göra så tar jag aldrig sett igen! Inte någon. Inte värt det!
Intressant! När jag hade hosta ngn gång (långt innan pandemin) och var på apotek för hjälp så förslog hen Bisolvon och ifrågasatte starkt att jag skulle fått ont av det, men hemma var vi övertygade eftersom det försvann i samma stund som jag slutade med den (hostan var dock kvar)

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
296
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
711
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 288
Senast: Blyger
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
937

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka