Höstmammorna 2009

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Höstmammorna 2009

29431710.jpg

Passande va? ;-)

:rofl::rofl:

mitt i prick!

*kl*

SEn vill jag inflika att jag gärna fikar någon dag (sthlm) om det finns någon som är sugen på... ehhh... Bullar:D Eller promenadsällskap!

Nu har jag ju inte foglossning längre och kan röra mig utanför kvarteret!

Åhh vi måste ju ha ngn form av höstmammaträff sen, vi är ju iaf några från sthlm här i tråden! (synd att resten bor så långt bort..)
Min sambo tycker att jag borde bli mer social, så nu när man får bebis kan man ju ta tillfället i akt :D

Vart i sthlm håller ni till?
Jag är i södra delen, huddinge.

Söder om söder bor jag, enskede för att vara lite mer exakt. :)

Jag fikar o sånt jättegärna. :)

ja jag tycker med att Kalmar låter bra för har bara 13 mil ditt från mig :D

Lite info...

Är ner kommen till Göteborg nu och bor hos min mamma tills lill rosen kommer =) och igår fick jag himla ont i magen men inte känns av något i dag så hoppas den vill ut snart :p

amen nej, du får inte ploppa innan mig :p :D

jag känner inget.. förutom att jag knappt kan gå för jag har sträckt nåt i låret och jag hoppas att ungen inte vill ut där!

Haha nä min är säkert lika seg som jag var så kommer säkert få gå över tiden, men kanske var förvärkar jag hade i går för det gjorde himla ont i flera timmar igår och kom och gick, Men inget vatten eller slempropp har gått..

Låter ingen vidare för dig att ha ont i låret, skulle inte vara kul om du fick värk i magen med samtidigt.

:rofl:, nej jag har ingen, men har ska ha med datorn in så kan ju rapportera själv då, så jag kan berätta hur jävla ont det gjorde och ge er ångest :devil:

Haha, näe då!

äääh det är ju bara andra som har ont och olidligt på förlossningen, inte jaaag *försöker intala mig det iaf* :p

Hade hovslagaren ute idag, och han sa ngt som träffade mig "rakt i magen" ;): "nästa gång vi ses har du barnvagnen med dig". Och det har han ju rätt i!! Iiihhh!!! :banana:

jaaa du.... haha, inget av de lät ju nåt vidare :p Får väl bli ödlan då kanske?!
fast rosenknoppet var ju jättefint!
Fan jag får byta användarnamn!

är det ok om jag är rätt ...intim?

jag och sambon mös lite igårkväll.. det blev bara lite eftersom han tyckte att det kändes konstigt där nere/inne.
Vi kände efter och kände nånting runt, hårt, uppskattningsvids 5-7 cm i diameter... som TVEKLÖST rörde sig :crazy:

Kan det ha varit bebis huvud som ligger så lågt? var nog inte mer än 7-8 cm in i underlivet, max.

Svarade just i din andra tråd.
Självklart får du vara intim här inne, vi ska kunna prata och fråga om allt tycker jag :laugh:.

Men som jag skrev förut; ring och kolla vad de säger på förlossningen (de kan man väl ringa ang sånt?). Eftersom det rörde sig så låter det ju som det är bebis, men låter ju så... skumt!
Rapportera sen vad de sa!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka