Jag har också ett brett bälte, som sambon hade när han tränade mycket.. funkar toppen och hjälper framförallt genom att trycka ihop bäckenet samt hålla upp magen lite i framkant så det inte hugger så mycket i ”fram”.Ja har ingen större lust att behöva bli igångsatt, samtidigt som det hade varit skönt att få igång det hela. Vet inte exakt men då jag inte diskuterat det med BM ännu, hade liksom int ens tänkt tanken att det kanske skulle bli aktuellt
Har du provat foglossningsbälte mot ryggvärken? Tycker jag hjälper lite när det blir mycket sittande, och försöka ändra positionen lite, lite grann så ofta det går.
Mitt tålamod är i botten och jag är konstant trött, känns som om jag skulle kunna sova en månad!
Skulle klippa dotterns ponny idag, åkte till Sthlm för att låna klippmaskinen av min mamma. Kommer tillbaka och börjar klippa - dåliga skär! Mitt psyke klarade inte alls den motgången så nu är ponnyn enbart klippt över ryggen och jag får åka och köpa nya skär imorgon
Blev helt tokig under tiden och var på väg att slänga maskinen i väggen både en och tre gånger. Dessutom har sambon varit utomlands med jobbet på ”jobbresa” (golf och sol ) sen i onsdags så jag har varit själv med dottern. Tar också på psyket när man egentligen bara vill sova.. tur att hon är så sjukt rolig